Alla inlägg under augusti 2013

Av Maria - 8 augusti 2013 19:03

Är drabbad att dumplingskoma. Efter att ha inhandlat en ångkokare i bambu har jag idag tillagat dumplings med fint tärnat fläskkött, salladslök, gräslök och ingefära. Jag har ångkokat, stekt och friterat. Har ätit av alla sorter men är ändå inte riktigt nöjd utan bara proppmätt. Kul att testa men inte värt arbetsinsatsen. Nästa gång får ett proffs visa mig innan jag vågar mig på det igen.

Presentation


Hej!
Denna blogg skapades av mig maj 2009. Jag heter Maria Hagblad och undervisar i hem- och konsumentkunskap på Vallaskolan i Sala kommun. Här publicerar jag vad vi gör och olika recept. Sidan har också en mängd användbara länkar.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

38 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Hitta recept

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards