Alla inlägg under juni 2016

Av Maria - 30 juni 2016 07:36

Passar bra till ha ha som en påse till nybakat bröd.

Av Maria - 30 juni 2016 07:30

Filmen visar hur man skär frukt till fruktsallad.

Av Maria - 21 juni 2016 10:59

Nu har jag gjort en ny video. Den handlar om "Matlagningsmetoder - verb i köket". Kan passa bra att använda i ämnet hem- och konsumentkunskap. I förberedelseklasser och för nyanlända i klassen kan denna video vara extra användbar. Eleverna kan träna på olika verb i och utanför klassrummet.

Av Maria - 2 juni 2016 16:07

Nu är programmet färdigt till HK-konferensen i november. Jag är av av föreläsarna. Välkomna att anmäla er! http://www.kompetensteamet.se/2016-06-01-14-39-13

 

Se program via denna länk: https://drive.google.com/file/d/0B4mfVsZ_T0A5LXhuSHhGY01qbms/view?usp=sharing


 


Presentation


Hej!
Denna blogg skapades av mig maj 2009. Jag heter Maria Hagblad och undervisar i hem- och konsumentkunskap på Vallaskolan i Sala kommun. Här publicerar jag vad vi gör och olika recept. Sidan har också en mängd användbara länkar.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

38 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Hitta recept

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards