Alla inlägg under oktober 2019

Av Maria - 3 oktober 2019 06:45

1. Kahoot! om "Energiförbrukning i köket" och "Livsmedelshygien". Ni ska delta med era riktiga namn eftersom det är ett test som ni har haft chans att läsa på.


2. Vi ser detta filmklipp.


3. Ni lagar kycklingwok med ris. Recept från min bok "Lärarens guide till hem- och konsumentkunskap". Bilaga: M!1 och M13.


4. Sysslor och utvärdering.


Av Maria - 1 oktober 2019 08:00

 

Av Maria - 1 oktober 2019 06:51

     

 


Recept: https://drive.google.com/file/d/1jd3Eauc-2HzImc-_TY-tlPzHF0lVVqyA/view?usp=sharing

 




                                

       


  

Presentation


Hej!
Denna blogg skapades av mig maj 2009. Jag heter Maria Hagblad och undervisar i hem- och konsumentkunskap på Vallaskolan i Sala kommun. Här publicerar jag vad vi gör och olika recept. Sidan har också en mängd användbara länkar.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

38 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Hitta recept

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards