Alla inlägg under juni 2017

Av Maria - 15 juni 2017 19:09

Äntligen har jag ett exemplar av min lärarhandledning i min hand. Boken är nu tryckt och tillgänglig att beställa.
Boken heter "Lärarens guide till hem- och konsumentkunskap". Förlag: Natur & Kultur". Författare: Maria Hagblad.

Av Maria - 14 juni 2017 06:58

På 1:a plats blev denna tårta med 24% av alla röster

 

 

Sofia Saxlund, Sandra Källgren och Emilia Olsson i 9C1 skapade denna fina tårta med likabehandlingstema.

 

Dessa elever får "Sju sorters kakor" som pris.

 

    

 

_______________________________________________________________________________

 

2:a plats

 

 

Nellie Wiberg, Fanny Spång, Linnea Rüttjerott och Sofia Rönnings i 9A1 fick 14% av rösterna för sin tårta.

 

_______________________________________________________________________________

 

3:e plats

 

 

 

Tova Folkesson, Tuva Fernström och Emilia Enstedt i 9B1 fick 8% av rösterna för sin tårta.

 

Av Maria - 12 juni 2017 12:38

Rösta kan alla elever och personal göra på under enkäter på SchoolSoft, som finns på startsidan, längst ner till höger.


    


                                                         

Presentation


Hej!
Denna blogg skapades av mig maj 2009. Jag heter Maria Hagblad och undervisar i hem- och konsumentkunskap på Vallaskolan i Sala kommun. Här publicerar jag vad vi gör och olika recept. Sidan har också en mängd användbara länkar.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Fråga mig

38 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Hitta recept

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards